header image
 

Rok szkolny 2020/2021

MAKRAMY SZNURKIEM WYPLATANE

Makrama to najnowsza pasja świetlików. Jest to idealne zajęcie, aby się wyciszyć, pobawić, a jednocześnie stworzyć sznurkową magię. Dzieci tak mocno wkręciły się w plecenie, że prawie nie odchodzą od stolików, ćwiczą nowe wiązania i przy okazji obmyślają nowe projekty: bransoletki, ozdoby szyi, breloczki, paski, sznurkowe owady.

ZAPROSZENIE

Zapraszamy na przedświąteczną podróż, z której dowiecie się jakie są wielkanocne zwyczaje w wybranych krajach na świecie.

ZAINSPIRUJ SIĘ ŚWIĘTAMI

Wielkanoc to przede wszystkim święto religijne ale równocześnie idące w parze z różnorodną obrzędowością. Święto przez dzieci kojarzone jest z barankiem, zajączkiem, jajem czy kurczaczkiem. Symbole wielkanocne inspirują ludzi na całym świecie, co za tym idzie – są  wykonywane w wielu wariantach. To nie tylko świąteczne posiłki ale też wspaniałe, wiosenne dekoracje. Zachęcamy wszystkich do (czytaj dalej…)

ZRÓBMY SZUM WOKÓŁ WODY!!!

Nasza świetlica uczestniczyła w Światowym Dniu Wody organizowanym przez Polską Akcję Humanitarną. Dzieci dowiedziały się, że wszyscy ludzie potrzebują wody, ale nie wszyscy na świecie mają zapewniony dostęp do niej. Poznały różne sposoby pozyskiwania wody na świecie oraz różne przyczyny braku dostępu. Wykonały plakaty – Światowy Dzień Wody.

OTRZĘSINY W ŚWIETLICY

I stało się !!!! Uczniowie klasy 0, 1a, 1b, 1c zostali prawowitymi Świetlikami naszej szkoły. Zanim to się jednak wydarzyło, musieli zmierzyć się z wieloma zadaniami. – wyzwaniami. Było ciężko, ale dali radę. Gratulujemy!!!

PRZEGLĄD PIOSENKI WAKACYJNEJ

Przegląd Piosenki Wakacyjnej już za nami. Bez mikrofonu, z dystansem i w maseczkach, ale w skupieniu widowni, ciszy i olbrzymim zaangażowaniu piosenkarek. Było wyjątkowo. Dziękujemy dziewczynki.

MALI ODKRYWCY

MALI ODKRYWCY – Koło z eksperymentami dla dzieci z klas 1-3  Od września w piątkowe popołudnia spotykamy się w sali chemicznej na cykliczne zajęcia z eksperymentami. Nasi mali odkrywcy z wielką pasją i zainteresowaniem obserwują doświadczenia, samodzielnie lub w grupach je wykonują, analizują, zapamiętują procesy, które w nich zachodzą. Na naszych zajęciach powstawała tęcza, obserwowaliśmy (czytaj dalej…)